liten uppdatering



2 bilder sen Torsdags!

Min uppdatering har verkligen varit låg nu dom senaste dagarna, eller veckorna ifall jag ska vara ärlig. Men jag sitter nästan aldrig vid datorn längre, tycker inte det är så roligt faktiskt.
Jag är mest med mina vänner, så bloggen kommer ligga nere faktiskt. Jag uppdaterar då jag känner för det, kom hem för några timmar sen. Har bara ätit lite sen dess & tagit det lugnt, Amanda kommer till mig snart så ska vi kolla på film och bara mysa. Igår sov jag hos Anna & vi hjälpte till på hennes brors fest, wow.. Haha det blev lite galet! Men det var roligt faktiskt, i fredags var jag också med Anna så mina dagar har typ bestått utav henne.

Nu tänkte jag prata lite med min mamma innan Amanda kommer så hörs vi när vi hörs! Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0