min klänning på..


Skolavslutningsklänning - check!

Jag fick en komentar nyss ifall jag kunde visa klänningen på, och visst kan jag det. Såhär ser den ut på, tänkte ha ett par klackar till sen lockigt hår. Jag tror det blir ganska bra iallafall! Inte så länge kvar nu tills skolavslutningen. 2 månader eller något om jag inte har fel, tror detta sommarlovet kommer bli hur skönt som helst. Jag åker till Norrland, Göteborg med Anna och även Malmö tror jag. Sen blir det Göteborg med min familj, det kommer bli bra! Festa och umgås med vänner. Summer 2012.

Och om ni har instagram så vet ni om att ni kan följa mig där @ angelicamussa

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh va snygg!!

2012-04-28 @ 20:40:02
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0