2 jeans



Detta köpte jag idag, svarta jeans från Vila & jeans från Cubus.

Jag skulle ju egentligen köpa jeansen från Gina men så tyckte jag inte om dom så mycket när jag testade dom. Men jag är nöjd, och hade en riktigt mysig dag med Anna och vi har åkt redigt mycket buss idag. Först bussen från Ingelstad till Växjö så hoppade vi av vid simhallen, gick ner mot min mormor. Buss därifrån till stan sen vidare mot Norr osv ni förstår själva. Vi åt pizza osv, vi kollade även läget på Bikupan och vidare mot Grand. Direkt när jag kom hem sen så hämtade Amanda och hennes mamma mig, så nu befinner jag mig här hos min kusin och jag ska sova här inatt. Vi ska bara ta det lugnt och kolla på Kniven i hjärtat, kan nog kolla på det tusen gånger om.

Kommentarer
Postat av: felicia

Skitsnyggt med dragkedjan på jeansen! :)

2012-02-24 @ 11:37:19
URL: http://feliciamasalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0