åh, så roligt!


Ni vet ju att jag deltog i Ksenias "veckans blogg" tävling, och tävlingen avslutades idag. Så jag kickade in på bloggen och såg att jag vann, riktigt roligt! Haha, jag har sagt det förut men säger det igen. Kika in på hennes blogg, grymt bra!

Iallafall, idag efter skolan gick jag ner mot stan med Emelie och Lisa. Dom hade gitarr, jag sov lite i väntrummet så länge innan vi gick lite på stan och mot 88;an då köpte vi cola och chokladbollar, sen hade jag och Emelie konfirmation. Vi kollade på en film och det var rätt lugnt, min mormor körde hem oss efter och då blev det pizza. Jag funderar på att skaffa en matblogg istället, haha.. Alltid något om mat, men nu ska jag plugga lite innan jag lägger mig. 2 dagar kvar tills det är lov, hur skönt ?!
Hörs senare inatt, eller imorgon. Pussar till er! ♥

Kommentarer
Postat av: Tova

Grattis! Besök gärna min blogg och lämna en kommentar:) älskar din blogg!

2012-02-16 @ 12:29:05
URL: http://ponnynmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0