cola & chips


Käkar detta just nu, gotti!

Kan väl börja detta inlägget med att be om ursäkt, min uppdatering har varit riktigt dålig nu på senaste tiden. Igår ville jag ta bort hela bloggen, haha men det ska jag inte göra! Men jag ska försöka bättra mig nu. 
Iallafall jag kom nyss hem, så ligger i min säng nu och tar det lite lugnt. 

Gissa när jag gick upp i morse, halv nio ungefär. Det är rekord för att vara mig, men min mamma hade dukat fram hur mycket frukost som helst. Så hela familjen satt och åt god frukost tillsammans innan vi åkte till Tingsryd och var på badhuset där. Cascad eller något sånt heter det, redigt mysigt! Mamma och jag kommer åka dit ofta sen med bebisen för lite baby-sim. Efter åkte vi och åt pizza på en pizzeria i Tingsryd, eller jag tog en kebabtallrik. Den satt riktigt fint i magen!

Och när jag kom hem, fixade jag rummet. Jag ska visa er senare, sen gjorde jag mig i ordning och drog ut med lite vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0