curly hair


Curly hair

Jag sitter och har engelska, fick nyss tillbaka ett engelska prov. Ganska nöjd är jag, detta är näst sista lektionen. Sen no kvar och så slutar vi, ska hem direkt och skriva en labb och skicka in till min lärare och äta lite innan träningen. Imorgon är det redan onsdag, skönt som fan! Jag har bara min konfa att tänka på då, sen torsdag sover Amanda hos mig och följer med mig till frissan på fredag. Sen på kvällen sover jag och Amanda hos Hany tror jag, vi har lite saker att fixa.. Och lördag ska jag träffa Emelie och några till, så det ser ju ganska bra ut. Nu ska jag fortsätta prata lite om provet med min lärare så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0