do it like a dude


Fick mina match kläder innan idag, haha!

Jag sitter och tar det lugnt i mitt rum, har precis ätit lite och ska snart krypa ner och lägga mig. Jag är sjukt trött, kom hem direkt efter skolan då fixade jag lite att käka sen kom min familj hem så bytte jag om och åkte till träningen. Idag var det så grymt skönt att träna, vädret var helt perfekt och allting gick skitbra! Redan onsdag imorgon, vi slutar ganska tidigt och sen är det bara konfan på kvällen. Och allting blir mycket roligare nu när vädret börjar bli finare, i morse såg det svin kallt ut så jag tog vinterjackan och när jag sen skulle hem från skolan dog jag av värme. Typiskt..

Avslutar här nu, kommer blogga bättre när jag orkar. För har mycket i skolan osv.. Ni förstår!
Godnatt vänner! Hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: Daniel VasqueZ

DU måste Blogga meer !! :D

2012-02-28 @ 23:26:00
Postat av: Malin

2012-03-06 @ 20:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0