förlora aldrig dig själv för någon annans skull.


Gamal bild, bildbrist..

Hallå! Jag har inte orkat uppdatera, för jag har inga bilder så känns dö tråkigt. Får ta lite nya, igår sov iallafall Amanda hos mig och vi sov hemma själva hos min pappa. Mitt i natten gjorde vi lyxmiddag, kyckling och pommes med sås och grönsaker. Sen så städade vi lite och somnade inte förens vid 6 tiden i morse och vaknade vid 1 känns som att jag börjar vända dygnet, nu lagom tills skolan börjar.. Idag tog vi en snabbrunda ner till stan, fick med mig 2 saker hem. Kan ta kort och visa er senare, bara små köp ett par hörlurar (klarar mig inte utan, nu när mina har gått sönder. Alla bara skriker för dom hör min musik haha) Så nu har jag nya, sen ett linne tror det kan bli riktigt fint till ett par shorts i sommar. Och vi städade klart lägenheten när vi kom hem sen, och Amanda stack hem till sig. Nu vid 10 ska jag börja röra mig mot Araby för att möta henne igen, skulle egentligen festat med mina tjejer idag men blev ändrade planer pga olika anledningar.. Men jag ska möta min kusin snart iallafall så sover hon hos mig, imorgon vet jag inte redigt. Något blir de väl!

Jag är så jäkla sugen på att lämna Växjö för ett tag, bara dra iväg så skönt hade det varit.. Denna staden sucks.
Ja men nog nu, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0