jag älskar den här tjejen!



2 bilder med Amanda innan, man blir helt glad av vädret!

Gokväll, eller vad man säger. Jag är hemma hos mig med kussen nu, vi lyssnar på musik och tar det lugnt. Kan ju berätta lite om dagen då, vi tog bussen till Grand så köpte hon en mascara sen på vägen hem åkte vi till henne så hämtade hon lite saker sen bussen mot stan. Och nästa buss som gick mot mig skulle inte gå förens om 20 minuter så vi satt i stationen och väntade, tillsammans med ett gäng alkolister. Tills dom blev utkasstade av några vakter, haha riktigt underhållande att kolla när dom bråkade med vakterna för att dom inte fick röka inomhus. Eller vi satt ju inte med dom, men en bänk ifrån. (Skulle aldrig våga sitta bredvid dom

När vi kom hem till mig sen stod det 7 killar utanfr mitt fönster, jag bor ju längst ner. Dom glodde in och skrek massa till mig och Amanda hur vi mådde osv, sen kommer min lillebror och ger fingret till dom. Då plingade dom på dörren istället, sjukt. Men iallafall, vet inte redigt vad vi ska göra nu kanske gå till Konsum och köpa lite gott sen kolla på film. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: ebba.

hur redigerar du bilderna så? :)

2012-03-03 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0