lugn torsdags kväll..


För tillfället!

Min dag har varit så rörig, men nu känns det lugnt iallafall. Jag ska ringa min mamma om en stund och prata lite med henne. Imorgon ska jag till henne, det känns skönt faktiskt. Saknat henne som bara den!
Min morbror sitter och försöker fixa sin laddare till datorn som glappade så han blev arg och klippte sönder hela skiten. Känns väl lite onödigt gjort av honom, jag ska hoppa in i duschen och ta en dusch nu innan jag börjar plugga. Imorgon är det fredag, känns underbart. Jag ska ta det lugnt hela lovet, ni kommer få väldigt mycket uppdateringen. Jag tror att på måndag får jag mina underbara jeans jag visade i collaget i något inlägg här under, underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0