matte, världens skit.


Mitt snea finger..

Jag blir så trött av denna boken, vill kasta den i golvet.. Jag har hunnit med ganska mycket nu ikväll, jag har städat mitt rum, duschat, ätit kyckling nyss och pluggar nu. Imorgon är fotbollen inställd för det ska bli för kallt, så besviken jag blev! Men kör på Torsdag eller nästa Tisdag istället, jag får se. Imorgon ska jag inte vara med någon, måste tänka på skolan. Jag kan slänga upp ett inlägg senare ikväll/imorgon om mina framtidsplaner. Gymnasium och så vidare, men måste verkligen kämpa för att klara det. Och just nu känner jag ingen motivation, är döds trött. 

Jag ska plugga vidare nu, sen efter lägga mig och äta kladdkaka och somna till Jersey Shore eller Sex and the city. Vi hörs senare eller imorgon, förmodligen blir det imorgon!
Så om jag inte uppdaterar mer ikväll så säger jag godnatt redan nu, sov gott världens bästa läsare!

Kommentarer
Postat av: L i l l a M a l i n <3

Fin blogg! lust att göra ett bloglovin-byte? :) kram!

2012-02-06 @ 22:44:06
URL: http://lillamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0