onsdag


Jag knäppte en bild nyss, inte så bra men men..

Hej! Igår orkade jag helt enkelt inte blogga något mer för jag umgicks med Amanda och så hade jag träning. Jag sträckte mitt lår så jävla hårt, men känns lite bättre nu. Igår kunde jag inte ens gå haha.. Jag och Amanda somnade vid 2 tiden igår, och nu i morse har vi bara tagit det lugnt. Kollat på film, ätit och hon stack för en stund sen. Jag ligger i min säng nu och tar det lite lugnt, ska städa mitt rum och packa så hämtar mormor mig om en stund. Ska sova där inatt för min familj är i Kalmar men jag ville inte följa med. Jag ska ha en myskväll hemma inatt, jag har sovit över med kompisar exakt hela lovet. Detta var första natten jag sov hemma sen typ lördags? Haha, ska kolla om jag kan köpa ansiktsmask sen och lite annat smått och gott. Ta hand om mig själv lite, nu ska jag städa så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0