planer om gymnasium/framtiden.


Ser ni vad det ska föreställa?

Först vill jag bara börja detta inlägget med HELVETE så ont jag har i min tand, direkt om jag råkar äta med den så blir det sån smärta i hela munnen. Typ ilning, så hemskt! Tur att jag ska till tandläkaren imorgon och kolla detta. 

Iallafall nu till det jag egentligen skulle prata om, vilka gymasieval jag vill göra osv. Jag vill komma in på Kungsmadskolan frisörlinjen! Och det har jag velat enda sen jag gick i fyran/femman. Så det sattsar jag på, men jag vet inte om det är svårt att komma in där? Jag blir så grymt besviken om jag inte kommer in där. För frisör är det jag vill sattsa på! Och nu till det lite "speciella" Eller kanske inte, men sen när jag är klar vill jag läsa vidare som make up artist. Jag har alltid älskat att fixa och trixa med folks utseende, tillexempel klipper jag mig själv. Ibland går jag till frisören, annars gör jag det själv. Och jag älskar att sminka folk! Så jag vill helt enkelt bli frisör och makeup artist, även lära mig att göra akryl naglar. 

När jag sedan är färdig med allt detta, då ska jag öppna min egna salong. Där jag då klipper folk, fixar deras naglar och även sminkar. Om du vill ha en naturlig vardaglig sminking och få produkter som framhöver just ditt ansikte så kommer det finnas där. Jag vill helst inte ha denna salonen i Växjö då, utan mer i Stockholm eller i Göteborg. Men jag kanske inte börjar med allt på en gång, utan börjar nog bara som frisör. Sedan läser jag vidare, detta är mitt mål jag siktar efter. Sen på min fritid vill jag fotografera mycket, skulle även vara roligt att vara model. Men när jag sökte in till Elite Model var jag 2 cm för kort, och 1 år för liten. Så jag skulle söka in igen när jag fyllt 15 och växt lite. Vi får se! Har mina mål, det är bra. Alla borde ha något att kämpa för, så nu kämpar jag för detta!

Nu ska jag kolla på Top Model!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv; Tack så mycket, din är också jätte fin! :)

Kanske följa varandra på bloglovin? :)

kram Angelica

2012-02-07 @ 07:45:57
URL: http://angelicaankanandersson.blogg.se/
Postat av: Sussie

Tack för besöket och kommentaren på min blogg.

Fin blogg du har med.

2012-02-07 @ 09:27:21
URL: http://cooldime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0