sliten tjej!


Bild sen skolan idag!

Jag kom hem strax innan fyra, då plockade jag ur och in diskmaskinen. Sen gjorde jag mig nudlar och satte mig bra vid bordet med musiken på högsta volym i öronen och skulle precis börja plugga. Vem kommer inte då, hela min familj kommer hem och förstör. Så nu sitter jag i mitt rum, ska plugga snart här inne istället. 
Vi har ändrat schemat i skolan igen så hela dagen har varit lite krabbig. Känns skönt att vara hemma nu!

Mamma håller på att laga mat, något med kyckling blir det. Så gott! Jag ska ta det lugnt resten av dagen/kvällen. Ska ladda ner lite avsnitt av Sex and the city. Eftersom skoldatorn inte har så man kan sätta i cd-skiva. Ruttet, sen plugga. Så blir en riktigt lugn dag! Imorgon struntar jag i konfirmationen och fokuserar på plugg då också, så sjukt mycket nu. Jag ska fixa detta!

Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Agnes

Hej! Tack så mycket! Din blogg är också jätte fin! :) Kram

2012-02-07 @ 18:23:15
URL: http://aagnews.blogg.se/
Postat av: Kitiwara

Vilken fin blogg du har! :D

Kram

2012-02-07 @ 19:56:18
URL: http://kitiwara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0