sömnig



Två bilder nyss, bjuder!

Det gick inget vidare med min matte, hände andra saker som var mycket roligare. Men jobbar imorgon istället på dagen, dirket när jag kommer hem från skolan så kan jag ta det lugnt på kvällen. 
Jag ska springa till toan nu iallafall och tvätta bort mitt smink, sen fixa min säng alla fotbollskläder ligger över hela sängen.. Sen ska jag krypa ner och kolla på någon film. Tänkte se "Remember me" Jag kan inte komma ihåg om jag har sätt den eller inte, men det tror jag inte.
Jag börjar skolan vid klockan nio imorgon, så ska försöka slänga upp ett inlägg innan det. 
Nu avslutar jag här och säger godnatt, tusen pussar till er!

Kommentarer
Postat av: Amanda Carlzon

Hej där sötunge!

Såg att du hade kommenterat min blogg, tack så mycket för att du tycker att den är fin!

Täntke svara på det där med tungan. Det gör lite ont när du tar det, men inte alls mycket! Man tror att det ska göra skit ont, men det visar dig att det gör det inte! Saker du ska tänka på när du har tagit den, är att såfort du tagit den sug på isbitar några gånger om dagen! Då blir den inte lika svullen! Kommer också vara jobbigt att äta, så ät helst soppa haha! Drick heller inga varma drycker dom första dagarna, det kan göra ont osv..

Sen tänk på att inte röra piercingen med händerna och så om du inte har tvättat dom! Undrar du något mer är det bara att skriva till mig! Puss :)

2012-02-05 @ 23:13:49
URL: http://www.nattstad.se/amandaacarlzoon
Postat av: anton

tack! destamma :D hur många läsare har du? Länkbyte kanske? :D

2012-02-05 @ 23:52:57
URL: http://antevante.blogg.se/
Postat av: elina

sv' tack så mycket! din blogg är med riktigt snygg! och din header, där ser du ut verkligen som en modell!

hur har din söndag varit? :)

2012-02-06 @ 04:13:17
URL: http://elinaalinners.blogg.se/
Postat av: S A R A

söt du är :D

2012-02-06 @ 07:15:38
URL: http://ssaralu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0