stoned


För en stund sen!

Haha, nja. Bilderna kanske inte blev så bra! Men det var för jag körde så oseriöst idag, fulade mig hur mycket som helst. Emelie blev kanske lite förbannad, vem bryr sig.
Nu har hon stuckit iväg för lite sång och jag ligger här. Tänkte hoppa in i duschen nu, känner mig så ofräsch. Håret är ju helt katastrof haha, ska bli skönt med en dusch innan jag kryper ner i sängen med matten. Jag har No också, förstår inte hur jag ska klara av två prov på en vecka.. Och imorgon har jag tandläkar tid vid kvart i åtta, så jag får ta bussen ner vid kvart över sju så hinner jag nog! 

Nu ska jag gå mot duschen, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: anton

okej, men ja då kan vi! 20.00 tidsinställt? :)

2012-02-06 @ 18:55:25
URL: http://antevante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0