storstädar


Jag tidigare idag.

Städningen är i full gång, musiken är på högsta volym. Pappa kommer bli stolt över mig, så noga jag städar. Dammat överallt, och allting. Har ganska mycket kvar så måste fortsätta för att hinna bli klar, gick ut med sopor också. Så jävla kallt var det! Ursäkta mitt lilla svärord där, men kände att jag beskrev känslan bättre då. Nu ska jag städa klart, sen lämna mina väskor hos mamma. Eller ska fortsätta tjata på henne om att få komma hem idag istället, fredagar är bara dåliga dagar. Jag har alltid sån ångest då, haha.. Så grymt jobbigt att packa väskor och krabba. Uppdaterar mer senare, pussar!

Kommentarer
Postat av: Ina

Blev han nå nöjd då? Skriv gärna en kommentar om dagens sminkning "smokey eye" :)

2012-02-02 @ 21:03:03
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0