mys söndag!


Bjussar på en gamal sommar outfit bild!

Hej på er! Jag har inte hunnit blogga idag förrens nu, har haft fullt upp. Jag vaknade vid 12 någon gång och då låg jag kvar i sängen en stund innan jag gick upp. Jag gjorde mig lite frukost och fixade mig sen kom Emelie och hämtade upp mig så åkte vi ut till Johanna och umgicks med henne och Amanda det första vi ser när vi kommer är dom 2 som skulle baka något, totalt misslyckat. Kaksmet över hela köksbordet typ, men dom blev faktiskt goda ändå! Vi gick ut och körde fyrhjuling på isen med en pulka där bak.. Snacka om att man flög, jag har video på det så jag kan visa er senare om ni vill när jag kör och Emelie åker. Efter vi hade åkt kom vi in och avslutade dagen med hemmagjord pizza, riktigt mysig söndag. Annars brukar jag inte gilla söndagar så mycket!

Nu sitter jag i min säng med min brosa som tar massa fula bilder på sig på min iphone, och jag uppdaterar bloggen. Vi har precis städat vårt rum, och han ska se Wallander om en stund jag ska plugga och duscha. Sen kolla på film med honom innan jag lägger mig, vissa har ju inte sportlov.. Men nästa vecka är det min tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0