vi drar oss mot stan för lite shopping!


Jag just nu, haha!

Godmorgon på er mina vänner! Har ni sovit gott? Jag kan iallafall säga att jag har sovit riktigt gott, vi la oss ganska tidigt och vaknade tidigt. Solen skiner så allting känns riktigt härligt just nu, vi ska ta bussen in till stan snart. Men vi ska åka förbi mig först, jag ska byta om och göra mig i ordning hemma. Sen åker vi mot min pappa för idag kastar jag min vinterjacka (inte bokstavligen) men kände för att ha skinnjacka idag och den är hos min pappa. Anna håller på att göra sig i ordning nu iallafall hon har en halvtimme på sig, för bussen vi ska ta går kvart över 10 annars måste vi vänta ännu en timme. Men vi hinner nog!
Vi hörs senare när jag kommit hem från stan, tar med mig min kamera idag också. Och alla ni som börjar skolan idag, lider med er.
Haha, egentligen är det vår första dag på lovet idag för det har bara varit helg innan.. Men nu avslutar jag här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0