jag är glad att jag har just dig som min mamma..♥


Min underbara mamma ringde mig innan, och bad mig komma ut för hon hade lite saker till mig. Då hade hon varit iväg och handlat allt detta till mig, jag älskar dig mamma!! Vet att du ser detta.

Jag är hos min pappa nu, han lagar mat och jag städar lägenheten. Tänkte hoppa in i duschen när jag är färdig, känslan när man är nyduschad är ju underbar haha!
Jag var så förbannad innan när jag packade, ni som har skilda föräldrar vet kanske hur jobbigt det är att packa en väska varje vecka eller vadå.. En väska, jag har alltid tre och det är sjukt tungt och jag blir så irriterad varje gång. Därför köpte mamma lite till mig, så jag har lite mindre att ta med mig. Rengöringskräm till sminket och allting, underbart! Min pappas tjej kommer snart, hon har med sig två skinnjackor så får jag välja vilken jag vill låna. Grymt! Sen kommer Emelie om en kvart ungefär, lite mer kanske. Hon sover ju här inatt som jag sa tidigare. 

Men vi hörs senare mina fina, hörs!

Kommentarer
Postat av: Ina

Mina föräldrar är inte skilda, så jag har svårt att verkligen förstå hur det känns. Jag kan bara föreställa mig att det måste vara riktigt jobbigt. :( men bor dina föräldrar nära varandra?

2012-01-28 @ 09:36:18
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0