ämnesblock


Mamma köpte detta till mig nyss, perfekt!

Jag är hemma från skolan sen någon timme tillbaka, skolan var grymt rolig idag. Jag vet inte varför men tycker det var skit roligt! Alla lektioner gick grymt bra, så det är skönt!
Nu sitter jag på mitt golv, lite obekvämt.. Men jag ska snart äta, sen efter det plugga. Jag måste packa också, sen tar jag nog det bara helt lugnt. 
Jag tror jag ska byta mina gardiner i rummet också, men det gör jag när mamma handlar presenter till min bror, så behöver hon inte få något ryck på mig för jag krabbar för mycket. Smart där!
Imorgon sover Emelie hos mig, hur mysigt som helst. Det var grymt längesen hon sov hos mig dem senaste 10 gångerna har vi nog bara varit hos henne pga olika anledningar. Men nu kör vi igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0