en gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm..


Bild sen Johanna fotograferade mig.

Jag sitter och har svenska nu, vi gör inte så mycket för vi har en vikarie. Jag lyssnar på musik i mitt headset och kollar på lite bloggar, efter denna lektionen har jag matte kvar sen slutar jag vid kvart över tre eftersom jag har extra matte så vi har lite andra tider. Då ska jag hem direkt, och plugga & passa min lillebror. För han fyller år imorgon, så mina föräldrar ska iväg och köpa en massa födelsedagspresenter till honom. Min lilla pojke blir sex år! Snacka om att tiden går..
Jag visar lite bilder sen hemkunskapen när jag kommer hem, roligaste lektionen på länge. 
Vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0