new shoes.



Köpte dom för ungefär 1 timme sen.

Jag kom hem från skolan vid ungefär halv fyra, eftersom vi slutade tidigare i vår mattegrupp. Direkt när jag kom hem satte jag mig och skrev en No läxa som jag precis har skickat iväg till min lärare. Och Martin ringde mig innan så gick vi till Coop och köpte lite godis, han bjöd. Direkt när jag kom hem så åkte jag och min pappa iväg så köpte jag nya skor. (Tillfälligt) Jag köper nya "äkta" Converse till våren. Känns onödigt nu när det är sånthär väder, men dom duger fint! 
Vi har precis ätit, pappa gjorde en thai gryta med nudlar. Grymt gott! Pappas tjej är här också, så vi sitter och små pratar lite. Jag ska hoppa in i duschen snart sen sätta mig med plugget, så vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Karro

Sv: Tack så mycket! Desamma :D



Hoppas du har haft en toppedag! :)

2012-01-19 @ 19:58:58
URL: http://fracko.blogg.se/
Postat av: Erika

Sv: Tack så mycket! :D



Följ mig via bloglovin' och säg till när du gör det, så följer jag dig :)

2012-01-19 @ 20:19:56
URL: http://yerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0