pyjamas


Fick innan av Joels föräldrar

Jag är hemma nu, har sån huvudvärk så det är sjukt. Och jag är riktigt trött, tänkte ta en huvudvärkstablett och lägga mig i badkaret faktiskt. Efter det ska jag sätta på min nya pyjamas som jag fick, fick ju en likadan i julklapp fast annan överdel till men det var denna överdelen jag egentligen skulle ha. Sen fanns den inte i min storlek typ, så jag köpte andra kläder för pengarna. Nu har dom köpt en ny till mig, hur gulliga är dom inte?

Min familj är inte hemma, så jag är hemma själv tänkte äta snart med har inte ätit något idag. Och ikväll ska jag lägga mig innan klockan 7 var mina planer, imorgon ska jag upp till Grand med Laureta sen på kvällen kanske jag och Anna hittar på något. Vi får se lite!


Kommentarer
Postat av: Ina

Jätte söt pj

2012-01-07 @ 18:12:06
URL: http://inaswe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0