sommarfrukt te!



Grymt gott, smak av jordgubb och en massa mer sommarfrukter!

Ligger i min säng och dricker te och äter två kakor jag hade kvar sen skolan idag. 
Lite små mysigt faktiskt, såhär ska jag väl ligga tills klockan närmar sig tolv senast. Jag har mycket att göra imorgon också, jag förstår inte hur skolan tänker. Hur ska man kunna trycka in så mycket i sitt huvud, min lilla hjärna är inte så van vid det. Den tar ju knappt in någonting hur mycket jag än försöker!
Men jag ska ha possetiv inställning, så nu kör vi här.
Jag har värsta mycket att blogga om känner jag, men det tar vi imorgon istället. För nu måste jag fortsätta med mitt pluggande så vi hörs imorgon om det inte kommer upp ett inlägg precis innan jag lägger mig. Men det tror jag inte, nej det vet jag. Så imorgon hörs vi! Godnatt sov så gott mina fina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0