svenska, skrivstil.. hmm


Jag och Emelie nyss!

Jag sitter här och har svenska nu, vi hade nyss lunch. Eller egentligen inte men vi hade en halvtimmes rast så vi passade på att äta lite då. Vi har vår "rediga" lunch efter denna lektionen då får jag se lite vad vi gör. Kanske sätter oss någonstans och tar de lite lugnt innan vi ska dra oss mot simhallen. Men jag fick ju tyvärr min "mens" innan jag skulle till skolan så kan tråkigt nog inte vara med idag...
Efter skolan ska jag till mamma som jag saknar så mycket ♥ Tänkte hälsa på henne en stund innan hon ska till jobbet och jag ska vidare hem och plugga engelska glosor som är tills fredag, så vi hörs senare! Kanske från simhallen? Eller när jag kommer hem. Kram!

Kommentarer
Postat av: Melissa Lavali - Foto¤Vikt

kikar förbi och hoppas du haft en bra helg och får en fortsatt trevlig vecka :)

Du har en riktigt trevlig blogg ju :)

/ Lavali



..:: Hela min värld i bilder - min viktresa med 9 tappade kg och 13 kg kvar - tips på att tjäna 600kr/värvad medlem utan krångel och Tävlingar ::..

2012-01-16 @ 16:49:49
URL: http://lavali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0