time to bed!


Åh, hittade min gamla plattång som nu kommer bli min nya locktång. Underbart!

Jag ligger i min säng nu och pluggar lite, vilken nörd jag har blivit. Känns som jag skriver i varje inlägg "pluggar lite" Men det är väl bara bra antar jag.. Haha!
Jag ska sova om en liten stund, imorgon fyller min bror år. Vi ska upp och sjunga för honom, min älskade lillebror börjar bli stor och växa till sig nu. Åh, blir ju nästan tårögd.. För mycket känslor :)

Imorgon blir det skola vid 08.20 sen slutar jag vid 14.20 då ska jag hem, fika med min familj. Packa mina väskor, gå till pappa så kommer Emelie till mig och sover även hos mig! Mysfredag ♥
Jag ska fortsätta plugga nu, så vi hörs imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0