to do


Nu vet ni!

Jag skrev upp vad jag ska göra imorgon, så vet ni det. Och förvänta er ingen bloggning under dagen, utan senare på kvällen när jag kommer hem. Men jag har ganska mycket att fixa faktiskt, jag ska börja träna nu varje dag med Laureta jag skiter i boxningen, det är sjukt roligt. Men, gymma kan jag ju göra exakt när jag vill. Och det är inte så dyrt heller bara 200 kronor i månaden. 

Färdigt med all skräpmat ute, godis, läsk, chips. Nu börjar jag mitt nya sunda liv som var ett utav mina nyårslöften så vi får se hur det går. Jag tror jag klarar det, ifall jag kämpar! 
Nu ska jag krympa ner i sängen med musik i öronen och sova!

Kommentarer
Postat av: Sanka

Erkänn nordic club? ;P

2012-01-12 @ 14:29:44
Postat av: Ida ♡

tack:) åh nej hoppas att det löser sig!

jo det är bara bra med mig förutom att jag har stukat min fot och i morgon så ska jag spela sverigecupen.. :/ så det är lite sämre faktiskt..

din blogg är fin!

2012-01-12 @ 16:39:36
URL: http://eliif.blogg.se/
Postat av: Clara

sv: tack :D

2012-01-12 @ 23:53:14
URL: http://ckklara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0