when you lose all controll


Bild på mig sen igår kväll.

Jag skulle uppdaterat en sista gång igår innan jag somnade, men så ringde en vän till mig så pratade i telefon tills klockan blev ganska mycket. Och i morse försov jag mig, min pappa väckte mig vid klockan tjugo i 8 jag hade ju hur mycket panik som helst då, flög upp ur sängen och fixade mig. 
Skolan idag har varit helt okej! På hemkunskapen lagade vi Fajitas och till efterrätt blev det kladdkaka. Jag tror aldrig jag varit så mätt i hela mitt liv, nära på att spy faktiskt haha! Nu sitter jag här på svenskan med min vän Emelie och vi har dubbel lektion här, först svenska sen engelska. Och efter det har jag direkt matte, sen slutar jag. Direkt när jag kommer hem ska jag nog ta kameran och gå ut för att ta lite bilder, inte på mig själv. Men naturen, för min nya design. Jag tror den kan bli bra och om allt blir som det ska iallafall. 

Nu ska jag jobba lite tänkte jag, så vi hörs senare mina fina! Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0