dagens mini shopping



Lite nytt inhandlat idag, alla smycken kostade tio kronor styck. Sen en vanlig vit t-shirt som man kan ha till tights & ett puder, mitt var ju slut. BEHÖVDES!

Jag kom precis hem, har varit iväg hela dagen. Först skola, efter det tog jag Emelie & Lisa bussen upp till Grand. Vi behövde handla det sista inför imorgon.. Jag vet inte redigt vad som har hänt med mitt ben, kan inte gå så bra gör så sjukt ont. Jag och Emelie åkte iallafall kundvagn inne på City Gross medans Lisa körde, inte helt fel! 
Nu är jag iallafall hemma hos min pappa,ska städa mitt rum. Efter det tar jag mina saker och går mot mamma, börjar packa har inte ens börjat och jag åker imorgon.. Sista minuten, typ. 

Jag hinner inte skriva så mycket mer nu, måste verkligen skynda mig för att inte börja allt försent klockan är ändå halv sju nu.. Vi hörs senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pratar du om din riktiga pappa ?

2012-03-29 @ 08:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0