död just nu..




Tre bilder sen matchen innan, jobbigt värre..

Jag är hemma nu, blev hämtad från mormor vid halv ett ungefär då åkte vi till Joels föräldrar och åt mat där idag. Gott och riktigt mysigt! Sen åkte vi hem, jag fixade mitt rum lite sen körde mamma mig till fotbollen. Ingenting kan typ förklara hur jobbigt det var för mig idag, och för många fler säkert. Minus grader ute, och det blev så grymt svårt att andas då! Men det gick bra slutade med 1-1 så det gick väl helt okej, det var ändå en träningsmatch.
Direkt när jag kom hem hoppade jag in i duschen, mina fötter var helt blåa och kändes som dom brändes sönder. Nu mår jag iallafall bra! Har ätit lite och ska snart ta en skål med chips, imorgon spenderar jag och några till hela förmiddagen vid idrotthuset. Det blir säkert mysigt! Klättra osv med världens träningsvärk redan, haha..
Måndag imorgon, gäller att klara av fem dagar i skolan sen taggar jag helgen då. Nu ska jag fortsätta kolla på Wallander med min familj, hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0