för ingen sörjer om du dör.




Nytagen bild, och är beroende av låten för tillfället..

Jag la mig precis i sängen, och har släkt i hela rummet. Ska sitta vid datorn en liten stund till innan jag lägger mig, finns ingenting att göra uppe ändå. + Jag är väldigt trött och ska upp tidigt. Jag kan inte förstå att mina föräldrar ska förlova sig imorgon, vad mysigt! Dom ska åka till Kalmar och bo på hotell där över natten, och dom har ringarna med sig. Lycka!
Tror inte så mycket händer imorgon, en chill helg. Man vågar knappt vara ute i Växjö längre, mitt emot mig blev en gubbe kidnappad när han skulle hämta tidningen någon gång i veckan. Dom hittade blodspår på trappan och tidningen var blodig sen låg hans tofflor blodiga, men dom hittade gubben i Oskarshamn eller något sånt med fastbundna händer, helt sjukt. Och mormors man skulle gå från stan igår, så hoppar en kille på honom bakifrån och slår ner honom och tar hans plånbok. Vad händer egentligen..
I D I O T I .
Jag ska sova nu, godnatt vänner!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Dina föräldrar är väl inte ens ihop ?

2012-03-04 @ 10:50:21
Postat av: Anonym

Han försvann frivilligt har han nu sagt läs nyheterna

2012-03-05 @ 12:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0