ih, vad trött..


En bild på mig från igår!

Godmorgon allihopa, jag vaknade för en stund sen & nu sitter jag i min säng ska snart gå upp.. Jag somnade ganska sent igår natt & känner mig lite trött idag, men det betyder tidigare läggdags idag. Idag kommer jag bara ta fram datorn när jag ska blogga, annars ska jag bara pluggapluggaplugga. Direkt när jag kommer hem från skolan ska jag äta något sen plugga & efter träningen ska jag plugga till klockan 10 typ sen kan jag väl vila mig lite. Jag måste börja plugga för fullt nu, ååh vad trött jag är! Haha, men vi hörs senare för jag måste röra mig nu till köket för lite frukost & börja göra i ordning mig, (snark.. orkar inte) hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0