a heartbreak is a blessing from god. it's just his way of letting you realize he saved you from the wrong guy.


Hoho'

Tjenixen! Amanda stack hem innan vid 4 tiden & jag har varit hemma sen dess, har bara tagit det lugnt. Varit lite med min familj & såntdär.. Ganska skönt, ska snart tvätta bort mitt smink & lägga mig i sängen med en skål chips och plugga, sen avslutar jag kvällen med film innan jag somnar. Om jag någonsin kommer somna, sov ju ganska länge idag.. Imorgon börjar jag skolan vid kvart över nio, med spanska. Jag slutar skolan vid tjugo i 4 & då ska jag hem käka sen träning. Jag har inte så mycket mer o säga men vi hörs väl senare ikväll eller imorgon, roligt att mina bloggläsare har kommit tillbaka efter bloggpausen förresten pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0