kan kännas främande ibland, men ändå likadant..


Bjuder på en grymt skön låt!

Jag ber om ursäkt, min uppdatering har varit hur dålig som helst.. Men jag börjar uppdatera nu igen, ligger i sängen med Amanda och tar det lite lugnt. Vi har precis ätit, och snart ska vi göra i ordning i rummet så vi kan lägga oss om en stund. Imorgon vid kvart över åtta gäller det, haha jag ska till frisören så ni får se bilder efter sen. Jag ska ta kort på mitt hur hur det ser ut nu så ni får se skillnaden sen. Nästa vecka ska jag göra om min design totalt, ni kommer inte känna igen er. Hoppas jag haha.. Har inte så mycket mer att säga men ni får se lite bilder på mitt hår snart då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0