klar


Nu är hela nya designen färdig, o jag är nöjd!

Vad skönt det känns med ny bloggdesign, mycket roligare att blogga då den gamla såg ju så amatörisk ut + det var snö med på headern.. Ingen snö här inte! 
Känns lite ovant att ha min meny på andra sidan, men det blev ju iallafall förändring. :)
Jag gick upp klockan 9 idag för Johanna skulle hjälpa mig med det sista,fick ställa min klocka.. Och jag somnade klockan halv 5 inatt typ, känner mig d-ö-d. Jag tror att jag och Amanda ska till Grand senare idag,måste köpa hårfärg. Vill ha nya jeans också, men får se ifall jag köper några! 

Hade tänkt sova en stund nu,sen gå och börja göra mig i ordning. Jobbigt, finns inget tråkigare än att sminka sig haha.. Hörs senare!

Kommentarer
Postat av: johanna

Tävling på bloggen, var gärna med och tävla!



http://johannamatildah.blogg.se/2012/march/tavlingen-ar-igang.html



Kram :)

2012-03-18 @ 12:13:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0