lockigt hår


Haha, gud vilken hemsk bild!

Ni vet ju att jag spenderade nästan hela min dag på Kungsmadskolan idag, permanentade håret. Bilden ger ingen rättvisa tycker jag dock inte, och jag får inte duscha håret på 24h. Men direkt efter jag har duschat blir det helt krulligt, så det får ni se på söndag. Duschar det direkt efter matchen då, sen ska jag även ta mousse i håret så det blir lockigare osv. Jag trivs verkligen i det, och kommer absolut fortsätta permanenta men nästa gång kör jag på ännu lockigare. Men detta var perfekt att börja med! Riktigt nöjd, så det tipsar jag er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev ju jätte fint! :)

2012-03-02 @ 20:38:22
Postat av: Anonym

hur mycket kostade det?:)

fin blogg!

2012-03-02 @ 21:16:48
Postat av: Hanna

Fyfan vad fint det blev angelica!!

O du passade skit bra i det!:)

2012-03-04 @ 20:38:25
Postat av: molly

I somras permanentade jag mitt hår också, riktigt nice är det! Haha sparar så jäkla mycket tid på morgonen :) Fint det blev på dig!

2012-03-05 @ 10:48:17
URL: http://hwryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0