packar till polen


Jag packar för fullt nu, åker imorgon!

Hallå, jag tog nyss mig en liten paus för att uppdatera min blogg. Som ni ser på bilden håller jag på att packa inför Polen imorgon, det är ju inte dirket så lätt att veta vad man vill ha med sig men jag tror detta börjar fixa sig ganska så bra nu faktiskt! Jag tänkte bara ladda min kamera över natten så den är färdig tills imorgon för den ska följa med mig! Sen datorn tar jag faktiskt också med mig, som sagt jag kanske hittar något ställe med internet. Vi ska ju ändå till ett shoppingcentrum, who knows ;)
Jag kommer tycka det är dö skönt att lämna Växjö i iallafall 5 dagar, men kommer sakna min Hanybanani ganska så mycket haha..

Jag hinner inte skriva mer nu, uppdaterar mer imorgon åker ju faktiskt inte förens vid fyra tiden. Och jag ska inte till skolan så har tid! Men ja, vi hörs imorgon då helt enkelt. Tusen pussar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0