real men like big booty.


Svimmar av här, big booty bitches. S E X Y S H I T

Detta är ett tidinställt inlägg, jag kommer förmodligen inte hinna blogga imorgon på morgonen och därför gör jag ett tidinställt till er. Just nu vet jag att jag gör mig i ordning (haha) Vet ni hur konstigt det känns att skriva in i sin framtid.. Helt sjukt, men iallafall jag ska till stan en snabbis efter skolan Hany ska sola och jag kommer sitta och plugga i solariumet sen ska jag hem och plugga ännu mer. Vilket tråkigt liv jag har fått,men så är det. Vi hörs senare under dagen, tar med mig kameran det ska bli fint väder. Pussar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Åh va kul! Lagt till dig nu, blev nummer 38! :D

2012-03-23 @ 23:04:08
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0