skön söndag


Bild från tidigare idag med Hany!

Ligger i min säng nu, hur trött som helst.. Orkar inte röra mig, snackar lite skype med Hany & lyssnar på musik i hörlurarna. Skönt, slipper höra någon annan utan bara musiken, underbart!
Jag vaknade idag vid tolv tiden, och gjorde mig i ordning lite smått innan min pappa körde mig till Hany jag var där, vi lagade mat kollade på lite serier & tog det lugnt. Sen gick vi iväg så köpte hon en pipa och vi satte oss ute med hög musik och tog det lugnt med Laureta, sen tog jag bussen hem till mamma och fick ett par nya skor. 
Efter att jag varit där en stund kom jag hem till pappa så åt jag pizza, som vanligt!

Jag ska snart gå och lägga mig i vilket fall som helst, är för trött imorgon är det skola som gäller. Jag orkar verkligen inte, men så är det. Snart lov så det är bara att hålla ut! 
Vi hörs imorgon, tusen pussar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Träffar du din riktiga pappa nu eller ??

2012-03-12 @ 17:38:35
Postat av: Anonym

Träffar du din riktiga pappa nu eller ??

2012-03-12 @ 17:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0