snabbt inlägg, mycket plugg!


Någon dag sen!

Snabb inlägg nu då vaa, jag hinner egentligen inte blogga. Har mycket läxor just nu som måste fixas! Igår efter träningen somnade jag nästan direkt, var helt död. Och idag har jag varit i skolan sen gick jag ner till stan med Emelie och Lisa, dom hade gitarr jag väntade sen gick vi runt och kollade lite! Lyckades somna på konfan med Emelie också, och när vi vaknar sitter alla upp och vi ligger och sover. Tydligen hade man lyckats snarka också (för pinsamt..) Haha! Jag cyklade hem sen efter, vilka backar harregud. Men jag kämpade mig upp! Nu har jag ätit lite, bytit om till mjukis kläder och ska plugga. Lyckades även hitta praoplats, ska dit på lördag och prata lite det kommer bli nice! Nu minsann ska jag plugga, hörs imorgon antar jag om inte senare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Skit bra blogg och fan va snygg du är! Följa varandra via bloglovin? :)

2012-03-23 @ 20:46:44
URL: http://typaleix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0