söndag


Två bilder sen igår, trött tjej..

Godmorgon på er! Jag vaknade först vid nio och kunde inte somna om men lyckades och vaknade vid halv elva igen. Då gick jag upp, åt lite frukost och nu sitter jag här. Min mamma hämtar mig om en stund, direkt när jag kommer hem ska jag städa mitt rum. Det är i en enda stor röra, så det måste jag fixa. Före ska vi åka ut till Joels föräldrar och äta där, så det blir mysigt.
Jag har inte så mycket mer att säga, men vi hörs senare! Kanske hinner jag slänga upp ett till inlägg innan ikväll annars blir det ikväll när jag är hemma. Pussar! Ha en riktigt fin söndag nu.

Och nej, mina föräldrar är inte ens ihop men min mamma och hennes kille då om det låter bättre.
Och nej, jag har inte tagit bort min blogresponse.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har väl inte ens kontakt med din pappa !?

2012-03-04 @ 15:33:41
Postat av: Anonym

Ska du inte ta kontakt med din pappa o hans släkt ?

2012-03-05 @ 10:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0