tråkigt



Två gamla cam bilder, brist.. Haha, shit kolla min hand på första bilden. Wäh..

Jag sitter i köket hos mamma nu, hon lagar mat och nu kom resten av familjen som har varit iväg & handlat godis osv tills ikväll. Jag är på världens irriteraste humör så allting känns lite nere nu. Men iallafall, jag permanentade mitt hår innan ju! Riktigt nöjd är jag, så jag visar er senare. Känns så himla skönt jag behöver aldrig platta det (överdrev) men jag måste inte, klart jag kommer platta det ibland. Men absolut inte nu i början, imorgon ska jag sova hos mormor. Roligt, eller inte.. Söndag är det match, så det blir roligt. Men nu ska jag iallafall hjälpa mamma lite, så hörs vi senare! Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0